Întrebări frecvente

Î: Am primit eroare când am încercat să accesez platforma de payment. Banii au fost blocați pe card, dar nu am primit confirmare sau bilet. Ce fac mai departe?

R: Echipa noastră se preocupă să verifice toate tranzacțiile care nu au primit confirmare, și să deblocheze tranzacțiile care au fost ulterior blocate. Pentru verificarea tranzacției tale te rugăm să trimiți pe adresa: [email protected] următoarele informații: Nume și Prenume (al persoanei înregistrate), Număr de telefon (folosit la momentul înregistrării), Adresa de e-mail înregistrată (dacă aceasta diferă de cea curentă), ultimele 4 cifre ale cardului cu care s-a făcut plata (pentru verificarea tranzacției bancare). Echipa noastră va verifica statusul tranzacției tale și va reveni cu un răspuns în cel mai scurt timp.

 

Î: În timpul achiziționării, am primit eroare de tipul “tranzacție expirată”, deși comanda era efectuată.

R: Dacă ai primit mesajul de “tranzacție expirată” înseamnă că tranzacția nu a fost încheiată cu succes. Codul primit pe e-mail rămâne însă valabil și îl vei putea folosi pentru etapele următoare de cumpărare, când vor fi puse noi bilete spre vânzare.

 

Î: Dacă banii au fost retrași din cont, dar tranzacția apare “în așteptare” ce trebuie să fac?

R: Dacă banii au fost retrași din cont și tranzacția apare “în așteptare” te rugăm să ne trimiți pe adresa: [email protected] un e-mail cu următoarele informații: Nume și Prenume (al persoanei înregistrate), Număr de telefon (folosit la momentul înregistrării), Adresa de e-mail înregistrata (dacă aceasta diferă de cea curentă), ultimele 4 cifre ale cardului cu care s-a făcut plata (pentru verificarea tranzacției bancare). Dacă datele furnizate vor indica faptul că tranzacția a fost într-adevăr realizată, vom încasa banii și în maxim 48 de ore veți primi biletele solicitate.

 

Î: M-am preînregistrat. Ce trebuie să mai fac pentru a cumpăra bilet pentru ediția din 2018 Untold?

R: Dacă te-ai preînregistrat și ai primit deja e-mail-ul de confirmare, trebuie să ai puțină răbdare până când vom da start la vânzarea unei noi serii de bilete. Procedeul de achiziționare a biletelor pentru Untold 2018 este disponibil aici

 

Î: Am primit eroare când am încercat să accesez platforma de payment. Banii au fost blocați pe card, dar nu am primit confirmare sau bilet. Ce fac mai departe?

 

R: Echipa noastră se preocupă să verifice toate tranzacțiile care nu au primit confirmare, și să deblocheze tranzacțiile care au fost ulterior blocate. Pentru verificarea tranzacției tale te rugăm să trimiți pe adresa: [email protected] următoarele informații: Nume și Prenume (al persoanei înregistrate), Număr de telefon (folosit la momentul înregistrării), Adresa de e-mail înregistrată (dacă aceasta diferă de cea curentă), primele 4 si ultimele 4 cifre ale cardului cu care s-a făcut plata (pentru verificarea tranzacției bancare). Echipa noastră va verifica statusul tranzacției tale și va reveni cu un răspuns în cel mai scurt timp.

 

 

Î: Am achiziționat un abonament cu opțiunea Risk Free. Cum îl returnez?

 

R: Dacă la achiziția abonamentului ai optat și pentru opțiunea Risk Free, vei putea returna biletul cu până la 2 săptămâni (14 zile) înainte de eveniment, trimițându-ne un e-mail pe adresa: [email protected]