Romana
Nu aveți niciun articol în coșul de cumpărături.

Întrebări frecvente

Î: Ce trebuie sa fac pentru a achiziționa bilete online?

R: Pentru a achiziționa bilete folosind in-town.ro este necesar să ai un cont creat (acest lucru se poate face aici).

 

Î: Prin ce metode de plată pot achita biletele?

R: Biletele comandate pot fi plătite online cu orice tip de card emis sub sigla Visa sau MasterCard,  care este înrolat în sistemul 3DSecure.

 

Î: Cum știu dacă tranzacția s-a efectuat?

R: Vei primi o confirmare privind aprobarea tranzacției pe adresa de email cu care ai efectuat comanda.

 

Î: Cum primesc biletele?

R: După finalizarea cu succes a unei comenzii biletele sunt trimise prin email.

 

Î: Biletele se pot ridica de la sediul dvs.?

R: Biletele se trimit doar prin email, în format PDF, nu pot fi ridicate în format tipizat. 

 

Î: Ce fac dacă nu am primit biletul? 

R: Dacă ai primit confirmarea plății dar nu ai primit biletul achitat, te rugăm să ne trimiți un email la adresa [email protected] cu numărul comenzii.

 

Î: Am încercat să plătesc folosind cardul bancar dar nu am reușit. Comanda mea apare ca fiind "în așteptare". Cum procedez?

R: Daca starea unei comenzi este în așteptare înseamna ca in-town.ro așteaptă confirmarea de la procesatorul de plăți. În cazul în care ai părăsit pagina

procesatorului de plăți (euplatesc.ro) fără să finalizezi comanda, din secțiunea Contul meu/Comenzi  poți relua plata.

 

Î: Ce fac dacă mi s-a furat/am pierdut biletul? 

R: În cazul în care cumpărătorul poate fi identificat putem reemite biletul.

În cazul în care cumpărătorul nu poate fi identificat reemiterea biletului nu este posibilă. 

 

Î: Pot renunța la biletele achiziționate?

R: Cu excepția biletelor Risk free, biletele achiziționate prin intermediul platformei in-town.ro nu se anulează și banii de pe bilete achiziționate nu se

returnează, achiziţionarea de bilete la spectacole fiind exceptată de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16

lit. l) din acest act normativ.

 

Î: Am achiziționat un abonament cu opțiunea Risk Free. Cum îl returnez?

R: Solicitarea de returnare a abonamentelor Risk free și rambursarea contravalorii acestora trebuie făcută cu cel puțin 14 zile înainte de 

începerea evenimentului, printr-un email la adresa [email protected].

Important: opțiunea Risk Free acoperă exclusiv contravaloarea biletelor, nu și a eventualelor taxe (administrative, de procesare etc) ce au fost achitate

în momentul plasării unei comenzi. Prin urmare se returnează exclusiv contravaloarea biletelor, nu și a taxei Risk free sau a altor  comisioane aferente plății.

 

Î: Cum procedez pentru emiterea unei facturi?

R: Ne trimiți un email la adresa [email protected] care să conțină numărul comenzii și datele de identificare ale persoanei juridice.

Important: Factura nu este emisă de in-town.ro, ci de către organizatorul evenimentului în numele căruia noi vindem bilete.

Primirea facturii poate dura câteva zile. Mulțumim pentru înțelegere!

 

Î: Cum pot contacta echipa in-town.ro?

R: Pentru situații legate de procesul de cumpărare sau întrebări ne poţi contacta pe email, la adresa [email protected].