Termeni și condiții

TERMENI ȘI CONDIȚII

 

  1. Condiții generale

Utilizatorii in-town.ro pot achiziționa bilete prin intermediului acestei platforme, comenzile efectuate fiind confirmate printr-un e-mail de înregistrare primit după finalizarea cu succes a comenzii. Achiziția este supusă următorilor termeni și condiții, utilizatorii având obligația de a respecta mențiunile din prezentul document.

In-town își rezervă dreptul de a modifica/completa în orice moment secțiunea “Termeni și Condiții” fără a notifica utilizatorii în prealabil. Menționăm faptul că modificările ulterioare pot fi cauzate de reglementări legislative de la nivel național sau european etc.

Utilizatorii sunt obligați să respecte regulamentele pe care organizatorii evenimentelor le stabilesc în vederea unei bune desfășurări a evenimentelor.

 

      2.  Efectuarea unei comenzi

Toate comenzile efectuate pe acest site sunt finale și nu pot fi anulate. Pentru a realiza o comandă este necesar ca utilizatorii să parcurgă următorii pași:

1- introducerea datelor de autentificare;

2- selectarea evenimentului și a biletelor din categoria de bilete disponibile;

3- selectarea numărului de produse dorite și plasarea comenzii;

4- verificarea adresei de facturare și a datelor personale;

5- confirmarea comenzii;

 

      3.  Modalitatea de plată

Produsele care se comandă de pe site-ul in-town.ro pot fi plătite online cu cardul. Sunt acceptate cardurile Visa și Mastercard care sunt înrolate în sistemul 3DSecure.

Taxele, în valoare de 10% din contravaloare comenzii, reprezintă taxe de administrare și procesare, taxa de timbru Crucea Roșie, taxa de timbru pentru monumente istorice, taxe aferente organismelor de gestiune colectivă și se aplică la toate comenzile care se efectuează pe site-ul in-town.ro și care necesită prelucrare și asistență ulterioară pentru finalizarea lor. Biletele solicitate de către cumpărători pot fi considerate valide numai după ce plata a fost efectuată integral și recepționată.

Operatorul de plăți care realizează operațiunile bancare este compania Euplătesc.ro.   

Conform OUG 28/1999, art.2, litera F, pentru activitățile pentru care încasările se realizează pe bază de bonuri cu valoare fixă tipărite conform legii - bilete de acces la spectacole și altele similare nu se eliberează bon fiscal.

 

      4.  Metoda de livrare

În urma finalizării cu succes a unei comenzi pe site-ul in-town.ro utilizatorii vor primi pe adresa de e-mail, prin intermediul căreia s-a realizat înregistrarea, biletele achiziționate în maxim 48 de ore. Ulterior, biletele se pot printa în vederea prezentării acestora la punctul de check-in al evenimentului sau pot fi prezentate direct de pe ecranul smartphone-ului. Codul de pe fiecare bilet este unic și permite accesul unei singure persoane la eveniment. În urma scanării unui cod, acesta nu va putea fi reutilizat de către o altă persoană.

 

      5.  Pierderea, furtul sau deteriorarea biletelor

Responsabilitatea In-town asupra comenzii încetează în momentul în care biletele au fost livrate în condiții normale către cumpărător. In-town nu este răspunzător de pierderea, furtul sau deteriorarea biletelor ulterior realizării livrării.

În caz de pierdere sau de furtal biletelor online, cumpărătorul este obligat să notifice acest fapt către In-town, pe adresa [email protected], în vederea înlocuirii biletelor. În cazul în care utilizatorul nu procedează la notificarea In-town în timp util, In-town nu își asumă nicio răspundere pentru utilizarea biletelor respective de o altă persoană, nici pentru imposibilitatea cumpărătorului inițial de a mai participa la eveniment pe baza biletelor pierdute/furate. În vederea anulării biletelor pierdute/furate, cumpărătorul trebuie să dovedească faptul că biletul a fost achiziționat de pe platforma In-town, inclusiv a faptului că acesta a achitat contravaloarea biletelor. În condițiile în care cumpărătorul nu poate fi identificat, reemiterea biletului nu este posibilă.  

Nu este recomandată transmiterea parțială sau totală a imaginilor conținând biletele achiziționate. In-town nu este  responsabil de utilizarea unor copii ale respectivelor bilete pentru accesul la eveniment. Astfel, primul bilet verificat și validat la punctul de check-in va fi considerat autorizat, persoana respectivă având acces în cadrul evenimentului. Alte bilete conținând același cod vor fi declarate invalide, accesul persoanei nefiind permis.

 

      6.  Risk free - dreptul de retragere

În momentul în care se realizează o comandă online, clienții pot alege serviciul Risk free, serviciu ce le dă posibilitatea de a cere returnarea contravalorii biletelor. Returnarea se face integral cu până la cel puțin 14 zile înainte de începerea evenimentului. In-town va returna doar prețul biletelor achiziționate, nu și comisioanele aferente plății.

Serviciu Risk free nu se poate adăuga după finalizarea comenzii.

 

6.1 Returnarea contravalorii biletelor

Contravaloarea biletelor achiziționate poate fi returnată prin transmiterea unei solicitări în acest sens către [email protected] numai cu respectarea condiţiilor de mai jos:

  1. dacă solicitarea de returnare este formulată cu cel puţin 14 de zile înainte de data de desfăşurare a evenimentului, cumpărătorul poate primi, ca urmare a anulării biletelor achiziționate, 100% din contravaloarea acestora (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia), daca se află într-una dintre următoarele situații:

 

  • decesul cumpărătorului sau a soțului/soției acestuia sau a unei rude de gradul I sau II
  • îmbolnăvirea gravă a cumpărătorului, soțului/soției acestuia, unei rude de gradul I sau a unei persoane care urmează să îl însoțească la festival;
  • citarea cumpărătorului de către o instanță de judecată, la un termen stabilit în perioada festivalului;
  • incendiu sau jefuirea locuinței cumpărătorului;
  • furtul sau pagube grave produse autoturismului cumpărătorului;
  • concedierea de către angajator a cumpărătorului;
  • furtul actelor de identitate necesare pentru efectuarea călătoriei;

În condițiile în care se află în una dintre situațiile menționate anterior, cumpărătorul trebuie să trimită documentele care să justifice anularea biletului către [email protected]  

Rețineți că astfel de cazuri sunt tratate individual, In-town putând lua decizia de a nu rambursa contravaloarea biletelor dacă din documentele justificative nu reiese una dintre situațiile menționate anterior.

  1.             rambursarea sumei ce reprezintă contravaloarea biletelor se va efectua în contul din care s-a făcut plata inițială, sau într-un cont indicat de cumpărător, în maximum 14 zile lucrătoare de la data formulării cererii;
  2.             anularea biletelor se poate realiza integral (pentru toate biletele achiziționate de către cumpărător), sau parțial (doar pentru o parte dintre biletele achiziționate );
  3.             sub nicio formă nu se mai iau în considerare cererile de rambursare primite înainte cu mai puțin de 14 zile de data de începere a evenimentului.

 

      7.  Factură fiscală persoane juridice

În condițiile în care comanda s-a realizat în numele unei entități juridice, se poate emite factura fiscală în urma unei solicitări în acest sens din partea cumpărătorului la adresa de e-mail [email protected]. E-mail-ul trebuie să conțină datele complete și corecte necesare facturării: numărul de comandă și datele de identificare ale persoanei juridice  (denumirea societății, cod unic de identificare fiscală, numărul de înregistrare în Registrul Comerțului, adresa sediului social, contul bancar, numele și prenumele delegatului).

Solicitările vor fi transmise către organizatorii evenimentului. Factura fiscală va fi transmisă către cumpărător în maxim 14 zile de la data realizării solicitării.

 

      8.  Anulări și deficiențe organizatorice

Activitatea In-town se rezumă la distribuția de bilete. In-town nu are nicio responsabilitate în ceea ce privește rambursarea banilor aferenți produselor achiziționate prin intermediul platformei sau de la parteneri.

Sumele încasate din vânzarea biletelor sunt transmise în conturile organizatorilor conform contractelor încheiate cu aceștia. În cazul anulării unui eveniment In-town poate face eforturi pentru a determina organizatorii să returneze banii, utilizând doar căile legale pe care le are la dispoziție. În cazul în care organizatorul nu va returna cumpărătorilor contravaloarea biletelor achiziționate, acțiunile legale inițiate de către utilizatori vor fi luate asupra organizatorilor, nu asupra In-town.

In-town nu își asumă răspunderea pentru eventualele întârzieri, amânări, anulări sau deficiențe organizatorice ale evenimentului pentru care au fost achiziționate biletele sau pentru restricționări impuse de organizator sau de instituții ale statului (privind numărul de bilete ce pot fi achiziționate de o persoană etc). Cumpărătorii se vor adresa organizatorului evenimentului pentru eventualele pretenții.

În condițiile în care un eveniment este anulat sau reprogramat, iar organizatorul decide să restituie cumpărătorilor contravaloarea biletelor achiziționate In-town va returna cumpărătorilor doar contravaloarea biletelor, taxele de administrare și procesare, taxa de timbru Crucea Roșie, taxa de timbru pentru monumente istorice, taxele aferente organismelor de gestiune colectivă nefiind restituite.

 

      9.  Confidențialitatea datelor

Persoanele care vizitează acest website nu sunt obligate să furnizeze nicio informaţie personală. Totuşi, pentru a vă oferi serviciile noastre, avem nevoie de unele informaţii personale precum: numele, data naşterii, numerele de telefon, adrese de e-mail, preferinţele dumneavoastră, precum și, în anumite situații, contul bancar. In-Town foloseşte aceste date numai în scopuri operaţionale (încheierii și executării Contractului) şi statistice.

Natura obligatorie sau opţională a informaţiilor personale este indicată la momentul achiziționării biletelor. Refuzul de a furniza datele personale obligatorii implică nerealizarea sau refuzul accesului la serviciul solicitat.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm consultați secțiunea Politica de Confidențialitate.

 

      10.  Reclamații și întrebări

În cazul în care cumpărătorul/utilizatorul întâmpină o problemă și are nevoie de ajutor, acesta se poate adresa în mod exclusiv prin intermediul email-ului [email protected] .

      

      11.  Contact

Pentru situații legate de procesul de achiziționare, ne puteți contact la adresa de e-mail: [email protected]